Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen[x]
- Deskundigheidsbevordering[x]
- Zorgleerlingen[x]
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten[x]
Categorie
Organisatie
Categorie
- Lerende/onderzoekende organisatie (4)
- Organisatiestructuur (3)
- Toetsing | determinatie | advisering (2)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (2)
- Bèta onderwijs (1)
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken (1)
Rol
Datum
Instituut
- CSW Van de Perre (1)
- University College Roosevelt (1)
- Pabo (1)
- Calvijn College (1)
- VO-raad, de VSNU (ICL), de Vereniging Hogescholen (ADEF) en het Ministerie van OCW (1)
Organisatie
- Hogeschool Rotterdam (2)
- Driestar Hogeschool (2)
- University College Roosevelt Middelburg (1)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
Author
- Simone Davidse (1)
- Henk Boerhof (1)
- T.N. Modderman (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz (1)
- Arjen Hartog (1)
- A.M. Hartog (1)
Soort object
7 Zoekresultaten gevonden
-
Zelfstandig werken
-
3
Zelfstandig werken
- Soort object:
- Master verslag
- Auteur:
- A.M. Hartog
- Trefwoorden:
- zelfstandig werken, activeren, onderzoek
Integratiegroepen
-
9
Integratiegroepen
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Simone Davidse
Terug naar de basis
-
14
Terug naar de basis
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- T.N. Modderman
- Trefwoorden:
- Basisbehoeften; CARE model; brugklas; Edudelta College; deskundigheidsbevordering docenten
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
-
15
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Henk Boerhof
- Trefwoorden:
- onderpresteren
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,