Filter
Categorie
- Activerende didactiek (5)
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen (4)
- Lerende/onderzoekende organisatie (4)
- Deskundigheidsbevordering (4)
- Organisatiestructuur (3)
- Zorgleerlingen (3)
- Toetsing | determinatie | advisering (2)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (2)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten (1)
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken (1)
- Bèta onderwijs (1) Toon meer
Rol
Datum
Instituut
- CSW Van de Perre (2)
- Calvijn College (2)
- University College Roosevelt (1)
- VO-raad, de VSNU (ICL), de Vereniging Hogescholen (ADEF) en het Ministerie van OCW (1)
- Pabo (1)
- Scalda (1)
- Zeeuwse Academische Opleidingsschool (1)
- ZSC (1)
- Pontes Scholengroep locatie Het Goese Lyceum (1)
- Calvijn College Goes (1)
Organisatie
- Overige (7)
- HZ University of Applied Sciences (4)
- Hogeschool Rotterdam (2)
- Driestar Hogeschool (2)
- University College Roosevelt Middelburg (1)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
Author
- A.M. Hartog (2)
- Henk Boerhof (1)
- T.N. Modderman (1)
- dr. Ingrid Snijders (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz (1)
- Arjen Hartog (1)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- Klazien Lokerse - van Manen (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
- Vivian de Buck (1)
- Eline Bliek (1)
- Simone van Geffen-Visser (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- Simone Davidse (1)
- Mineke Murphy-Bokhoven (1) Toon meer
Soort object
17 Zoekresultaten gevonden
-
Zelfstandig werken
-
3
Zelfstandig werken
- Soort object:
- Master verslag
- Auteur:
- A.M. Hartog
- Trefwoorden:
- zelfstandig werken, activeren, onderzoek
Differentiatie bevordert Motivatie
-
4
Differentiatie bevordert Motivatie
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- A.M. Hartog
- Trefwoorden:
- Differentiatie, Motivatie, Biologie
Dyslexie een complex taalprobleem
-
5
Dyslexie een complex taalprobleem
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Vivian de Buck
- Trefwoorden:
- dyslexie complex taalprobleem dyslexieprotocol
Volgens mij moeten we nu overleggen.
-
6
Volgens mij moeten we nu overleggen.
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Johanna Brouwer-Minderhoud
- Trefwoorden:
- Interactie Samenwerken
Beter leren schrijven door in contact te blijven
-
7
Beter leren schrijven door in contact te blijven
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Eline Bliek