Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Deskundigheidsbevordering[x]
- Zorgleerlingen[x]
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen[x]
- Taal- en rekengericht vakonderwijs[x]
Categorie
Rol
Categorie
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
- HZ University of Applied Sciences (3)
- Driestar Hogeschool (2)
- Hogeschool Rotterdam (2)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
Author
- T.N. Modderman (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Arjen Hartog (1)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- Klazien Lokerse - van Manen (1)
- Vivian de Buck (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
- Eline Bliek (1)
Soort object
8 Zoekresultaten gevonden
-
Dyslexie een complex taalprobleem
-
5
Dyslexie een complex taalprobleem
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Vivian de Buck
- Trefwoorden:
- dyslexie complex taalprobleem dyslexieprotocol
Volgens mij moeten we nu overleggen.
-
6
Volgens mij moeten we nu overleggen.
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Johanna Brouwer-Minderhoud
- Trefwoorden:
- Interactie Samenwerken
Beter leren schrijven door in contact te blijven
-
7
Beter leren schrijven door in contact te blijven
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Eline Bliek
Professionalisatie door observatie
-
11
Professionalisatie door observatie
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Klazien Lokerse - van Manen
- Trefwoorden:
- collegiale lesobservatie professionalisatie
De Portfoliomethode
-
13
De Portfoliomethode
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- R.J. (Rowan) van Belzen