Filter
Gekozen filters:
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen[x]
- Organisatiestructuur[x]
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken[x]
Categorie
Datum
Categorie
- Deskundigheidsbevordering (2)
- Activerende didactiek (2)
- Lerende/onderzoekende organisatie (2)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (1)
Rol
Datum
Instituut
- University College Roosevelt (1)
- Pabo (1)
- VO-raad, de VSNU (ICL), de Vereniging Hogescholen (ADEF) en het Ministerie van OCW (1)
Organisatie
Author
- Henk Boerhof (1)
- Arjen Hartog (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz (1)
Soort object
4 Zoekresultaten gevonden
-
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
-
15
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Henk Boerhof
- Trefwoorden:
- onderpresteren
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,
Motivatie bij Profielwerkstukken
-
18
Motivatie bij Profielwerkstukken
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Arjen Hartog
- Trefwoorden:
- profielwerkstuk, motivatie, begeleiding, samenwerking, autonomie, keuzen
Een beroepsbeeld
-
19
Een beroepsbeeld
- Soort object:
- Artikel
- Auteur:
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz