Filter
Gekozen filters:
Categorie
Categorie
- Deskundigheidsbevordering (4)
- Zorgleerlingen (3)
- Organisatiestructuur (3)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (2)
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken (1)
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten (1)
Rol
Datum
Instituut
- CSW Van de Perre (2)
- University College Roosevelt (1)
- VO-raad, de VSNU (ICL), de Vereniging Hogescholen (ADEF) en het Ministerie van OCW (1)
- Pabo (1)
- Zeeuwse Academische Opleidingsschool (1)
- Calvijn College (1)
- Pontes Scholengroep locatie Het Goese Lyceum (1)
Organisatie
- Overige (5)
- HZ University of Applied Sciences (3)
- University College Roosevelt Middelburg (1)
- Hogeschool Rotterdam (1)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
- Driestar Hogeschool (1)
Author
- A.M. Hartog (2)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- dr. Ingrid Snijders (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- Arjen Hartog (1)
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
- Eline Bliek (1)
- Simone van Geffen-Visser (1)
- Henk Boerhof (1) Toon meer
Soort object
12 Zoekresultaten gevonden
-
Kleine school met breed aanbod bouwt aan onderwijs
-
10
Kleine school met breed aanbod bouwt aan onderwijs
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- P.A.C. Wisse
- Trefwoorden:
- kleine school; breed aanbod; input; onderwijsproces; output;
De Portfoliomethode
-
13
De Portfoliomethode
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- R.J. (Rowan) van Belzen
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
-
15
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Henk Boerhof
- Trefwoorden:
- onderpresteren
Loyale studenten in beeld
-
16
Loyale studenten in beeld
- Soort object:
- Master verslag
- Auteur:
- dr. Ingrid Snijders
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,