Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Zorgleerlingen[x]
- Lerende/onderzoekende organisatie[x]
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen[x]
- Bèta onderwijs[x]
- Student[x]
Categorie
Rol
Categorie
- Deskundigheidsbevordering (2)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten (1)
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
- Hogeschool Rotterdam (2)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
- HZ University of Applied Sciences (1)
- Driestar Hogeschool (1)
Author
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- Eline Bliek (1)
- Vivian de Buck (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
Soort object
5 Zoekresultaten gevonden
-
Dyslexie een complex taalprobleem
-
5
Dyslexie een complex taalprobleem
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Vivian de Buck
- Trefwoorden:
- dyslexie complex taalprobleem dyslexieprotocol
Volgens mij moeten we nu overleggen.
-
6
Volgens mij moeten we nu overleggen.
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Johanna Brouwer-Minderhoud
- Trefwoorden:
- Interactie Samenwerken
Beter leren schrijven door in contact te blijven
-
7
Beter leren schrijven door in contact te blijven
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Eline Bliek
De Portfoliomethode
-
13
De Portfoliomethode
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- R.J. (Rowan) van Belzen
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,