Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten[x]
- Bèta onderwijs[x]
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken[x]
- Student[x]
Categorie
Rol
Categorie
- Deskundigheidsbevordering (2)
- Zorgleerlingen (2)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
- Lerende/onderzoekende organisatie (1)
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen (1)
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
- HZ University of Applied Sciences (1)
- Driestar Hogeschool (1)
- Hogeschool Rotterdam (1)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
Author
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Eline Bliek (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
Soort object
4 Zoekresultaten gevonden
-
Volgens mij moeten we nu overleggen.
-
6
Volgens mij moeten we nu overleggen.
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Johanna Brouwer-Minderhoud
- Trefwoorden:
- Interactie Samenwerken
Beter leren schrijven door in contact te blijven
-
7
Beter leren schrijven door in contact te blijven
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Eline Bliek
De Portfoliomethode
-
13
De Portfoliomethode
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- R.J. (Rowan) van Belzen
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,