Filter
Gekozen filters:
Categorie
- Activerende didactiek (1)
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken (1)
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen (1)
- Zorgleerlingen (1)
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
Author
- A.M. Hartog (2)
- dr. Ingrid Snijders (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Arjen Hartog (1)
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz (1)
- T.N. Modderman (1)
- Klazien Lokerse - van Manen (1)
- Eline Bliek (1)
- Simone van Geffen-Visser (1)
- Simone Davidse (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1) Toon meer
Soort object
4 Zoekresultaten gevonden
-
Dyslexie een complex taalprobleem
-
5
Dyslexie een complex taalprobleem
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Vivian de Buck
- Trefwoorden:
- dyslexie complex taalprobleem dyslexieprotocol
Volgens mij moeten we nu overleggen.
-
6
Volgens mij moeten we nu overleggen.
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Johanna Brouwer-Minderhoud
- Trefwoorden:
- Interactie Samenwerken
Passende vooropleiding mbo-verpleegkunde opleiding
-
12
Passende vooropleiding mbo-verpleegkunde opleiding
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Mineke Murphy-Bokhoven
- Trefwoorden:
- Vooropleiding, studiemotivatie, vroegtijdigschoolverlaters
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
-
15
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Henk Boerhof
- Trefwoorden:
- onderpresteren