Filter
Gekozen filters:
- Deskundigheidsbevordering[x]
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen[x]
- Zorgleerlingen[x]
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken[x]
- Organisatiestructuur[x]
- Onderzoeksverslag[x]
Categorie
Soort object
Categorie
- Activerende didactiek (3)
- Toetsing | determinatie | advisering (2)
- Lerende/onderzoekende organisatie (1)
Rol
Datum
Instituut
- Calvijn College Goes (1)
- Scalda (1)
- University College Roosevelt (1)
- CSW Van de Perre (1)
- Zeeuwse Academische Opleidingsschool (1)
- Calvijn College (1)
Organisatie
- Overige (4)
- HZ University of Applied Sciences (2)
- University College Roosevelt Middelburg (1)
- Driestar Hogeschool (1)
Author
- Mineke Murphy-Bokhoven (1)
- A.M. Hartog (1)
- T.N. Modderman (1)
- Henk Boerhof (1)
- Arjen Hartog (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- Klazien Lokerse - van Manen (1)
- Simone Davidse (1)
Soort object
8 Zoekresultaten gevonden
-
Terug naar de basis
-
14
Terug naar de basis
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- T.N. Modderman
- Trefwoorden:
- Basisbehoeften; CARE model; brugklas; Edudelta College; deskundigheidsbevordering docenten
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
-
15
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Henk Boerhof
- Trefwoorden:
- onderpresteren
Motivatie bij Profielwerkstukken
-
18
Motivatie bij Profielwerkstukken
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Arjen Hartog
- Trefwoorden:
- profielwerkstuk, motivatie, begeleiding, samenwerking, autonomie, keuzen