Filter
Gekozen filters:
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen[x]
- Zorgleerlingen[x]
- Deskundigheidsbevordering[x]
- Bèta onderwijs[x]
Categorie
Rol
Categorie
- Activerende didactiek (4)
- Lerende/onderzoekende organisatie (3)
- Organisatiestructuur (2)
- Toetsing | determinatie | advisering (2)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (1)
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken (1)
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten (1)
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
- Driestar Hogeschool (2)
- Overige (2)
- HZ University of Applied Sciences (2)
- University College Roosevelt Middelburg (1)
- Hogeschool Rotterdam (1)
Author
- A.M. Hartog (2)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- T.N. Modderman (1)
- Henk Boerhof (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Klazien Lokerse - van Manen (1)
- Vivian de Buck (1)
Soort object
8 Zoekresultaten gevonden
-
Terug naar de basis
-
14
Terug naar de basis
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- T.N. Modderman
- Trefwoorden:
- Basisbehoeften; CARE model; brugklas; Edudelta College; deskundigheidsbevordering docenten
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
-
15
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Henk Boerhof
- Trefwoorden:
- onderpresteren
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,