Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Toetsing | determinatie | advisering[x]
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten[x]
Categorie
Rol
Categorie
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen (3)
- Lerende/onderzoekende organisatie (3)
- Deskundigheidsbevordering (2)
- Zorgleerlingen (2)
- Organisatiestructuur (2)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (1)
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken (1)
- Bèta onderwijs (1)
Rol
Datum
Instituut
- CSW Van de Perre (1)
- Pabo (1)
- Pontes Scholengroep locatie Het Goese Lyceum (1)
- Zeeuwse Academische Opleidingsschool (1)
- Calvijn College (1)
Organisatie
- Overige (3)
- HZ University of Applied Sciences (1)
- Hogeschool Rotterdam (1)
- Driestar Hogeschool (1)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
Author
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- A.M. Hartog (1)
- Simone van Geffen-Visser (1)
- Eline Bliek (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
Soort object
7 Zoekresultaten gevonden
-
De Portfoliomethode
-
13
De Portfoliomethode
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- R.J. (Rowan) van Belzen
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,