Filter
Gekozen filters:
Categorie
Categorie
- Organisatiestructuur (3)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (2)
- Toetsing | determinatie | advisering (2)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten (1)
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken (1)
- Bèta onderwijs (1)
Rol
Datum
Instituut
- CSW Van de Perre (2)
- Calvijn College (2)
- VO-raad, de VSNU (ICL), de Vereniging Hogescholen (ADEF) en het Ministerie van OCW (1)
- Pabo (1)
- University College Roosevelt (1)
- Zeeuwse Academische Opleidingsschool (1)
- ZSC (1)
- Calvijn College Goes (1)
Organisatie
- Overige (5)
- HZ University of Applied Sciences (4)
- Hogeschool Rotterdam (2)
- Driestar Hogeschool (2)
- University College Roosevelt Middelburg (1)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
Author
- A.M. Hartog (2)
- Henk Boerhof (1)
- T.N. Modderman (1)
- dr. Ingrid Snijders (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz (1)
- Arjen Hartog (1)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- Klazien Lokerse - van Manen (1)
- Eline Bliek (1)
- Vivian de Buck (1)
- Simone Davidse (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1) Toon meer
Soort object
15 Zoekresultaten gevonden
-
Integratiegroepen
-
9
Integratiegroepen
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Simone Davidse
Kleine school met breed aanbod bouwt aan onderwijs
-
10
Kleine school met breed aanbod bouwt aan onderwijs
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- P.A.C. Wisse
- Trefwoorden:
- kleine school; breed aanbod; input; onderwijsproces; output;
Professionalisatie door observatie
-
11
Professionalisatie door observatie
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Klazien Lokerse - van Manen
- Trefwoorden:
- collegiale lesobservatie professionalisatie
De Portfoliomethode
-
13
De Portfoliomethode
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- R.J. (Rowan) van Belzen
Terug naar de basis
-
14
Terug naar de basis
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- T.N. Modderman
- Trefwoorden:
- Basisbehoeften; CARE model; brugklas; Edudelta College; deskundigheidsbevordering docenten