Filter
Gekozen filters:
Author
Categorie
- Activerende didactiek (2)
- Zorgleerlingen (2)
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten (1)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
- Lerende/onderzoekende organisatie (1)
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen (1)
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
Author
- A.M. Hartog (2)
- Henk Boerhof (1)
- dr. Ingrid Snijders (1)
- Arjen Hartog (1)
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz (1)
- T.N. Modderman (1)
- Klazien Lokerse - van Manen (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
- Simone van Geffen-Visser (1)
- Simone Davidse (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- Mineke Murphy-Bokhoven (1) Toon meer
Soort object
4 Zoekresultaten gevonden
-
Dyslexie een complex taalprobleem
-
5
Dyslexie een complex taalprobleem
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Vivian de Buck
- Trefwoorden:
- dyslexie complex taalprobleem dyslexieprotocol
Beter leren schrijven door in contact te blijven
-
7
Beter leren schrijven door in contact te blijven
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Eline Bliek
De Portfoliomethode
-
13
De Portfoliomethode
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- R.J. (Rowan) van Belzen
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,