Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding[x]
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken[x]
Categorie
Rol
Categorie
- Lerende/onderzoekende organisatie (3)
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen (3)
- Organisatiestructuur (2)
- Zorgleerlingen (2)
- Deskundigheidsbevordering (2)
- Toetsing | determinatie | advisering (2)
- Ontwikkelen van een onderzoekende houding bij docenten (1)
- Bèta onderwijs (1)
- Taal- en rekengericht vakonderwijs (1)
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
- Overige (2)
- HZ University of Applied Sciences (2)
- Hogeschool Rotterdam (1)
- Fontys Lerarenopleiding Tilburg (1)
Author
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- dr. Ingrid Snijders (1)
- Mineke Murphy-Bokhoven (1)
- Eline Bliek (1)
- A.M. Hartog (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
Soort object
6 Zoekresultaten gevonden
-
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,