Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Lerende/onderzoekende organisatie[x]
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken[x]
Categorie
Author
Categorie
- Organisatiestructuur (1)
- Loopbaanoriëntatie en begeleiding (1)
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen (1)
- Deskundigheidsbevordering (1)
Rol
Datum
Instituut
- Pabo (1)
- Calvijn College (1)
- VO-raad, de VSNU (ICL), de Vereniging Hogescholen (ADEF) en het Ministerie van OCW (1)
Organisatie
Author
- A.M. Hartog (1)
- Mineke Murphy-Bokhoven (1)
- P.A.C. Wisse (1)
- dr. Ingrid Snijders (1)
- Arjen Hartog (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
Soort object
3 Zoekresultaten gevonden
-
Beter leren schrijven door in contact te blijven
-
7
Beter leren schrijven door in contact te blijven
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Eline Bliek
De behoeften van het puberbrein op school
-
17
De behoeften van het puberbrein op school
- Soort object:
- Bachelor verslag
- Auteur:
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen
- Trefwoorden:
- puberbrein,
Een beroepsbeeld
-
19
Een beroepsbeeld
- Soort object:
- Artikel
- Auteur:
- Marco Snoek, Bas de Wit, Jurriën Dengerink en Nienke Wirtz