Filter
Gekozen filters:
- Activerende didactiek[x]
- Differentiatie | verschillen tussen leerlingen[x]
- Taal- en rekengericht vakonderwijs[x]
- Instroom-, doorstroom- en uitstroomkenmerken[x]
Categorie
Author
Rol
Datum
Instituut
Organisatie
Author
- A.M. Hartog (2)
- Mineke Murphy-Bokhoven (1)
- R.J. (Rowan) van Belzen (1)
- Naomi Polfliet, Marco de Folter, Michelle van Geelen (1)
- Johanna Brouwer-Minderhoud (1)
- Arjen Hartog (1)
Soort object
2 Zoekresultaten gevonden
-
Beter leren schrijven door in contact te blijven
-
7
Beter leren schrijven door in contact te blijven
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Eline Bliek
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
-
15
Waarom begaafde leerlingen onderpresteren
- Soort object:
- Onderzoeksverslag
- Auteur:
- Henk Boerhof
- Trefwoorden:
- onderpresteren